Bedankt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Marriette

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

31 Mei 2011 | Kenia, Ukunda

Hallo allemaal! Vandaag even een poging wagen om via mijn telefoon een stukje te plaatsen. Ik wil namelijk even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes. Ik kom er steeds maar niet aan toe om iedereen persoonlijk terug te schrijven,dus doe het maar even zo. Ik voel me weer helemaal goed.de keniaanse antibiotica heeft goed geholpen! @jeanne ik heb nog steeds geen postbox.is wel iets wat ik nog wil regelen,want post vanuit nederland is natuurlijk altijd leuk,maar elke keer dat ik in de buurt van het postkantoor ben(die is nogal ver weg) is het of gesloten,of ik heb niet genoeg geld bij me, of ik heb mijn paspoort niet bij me... Schiet nog niet echt op dus. Hahaha. @liesbeth m Wat betreft het geld, het waren onze gasten en het was ons voorstel om dit allemaal te gaan doen,terwijl we wisten dat zij geen geld hadden.eigen keuze dus ;) ik weet zo uit mijn hoofd niet meer wat er verder voor vragen waren en ben echt helemaal kapot,want heb vandaag mijn eerste dag op de rainbow4kids school gehad.ik ga dus lekker mijn oogjes toedoen en binnenkort kunnen jullie lezen over deze eerste dag. Trusten allemaal!

  • 31 Mei 2011 - 19:44

    Natasja:

    het is leuk om al je verhalen te lezen, klinkt als een leuk avontuur allemaal :) hoop dat je vrijwilligerswerk ook leuk is, maar denk dat dit wel goed gaat komen als ik het zo lees :).

    moet Bimba ook alweer aan t werk? of is het nog steeds te rustig? is ook wel een andere wereld dan hé, aangezien ik aanneem dat als hij niet kan werken ook gewoon geen inkomen heeft.

  • 31 Mei 2011 - 19:56

    Liesbeth D Emmenie:

    Hey,
    Hopelijk heb je binnenkort n postbus, ik heb ook nog n leuk poststuk voor je :-D
    Ik heb niets gezegd over geld en gasten? Zie ook geen reactie daar over van je moeder?
    Hopelijk was je eerste dag op de school leuk!!
    Xxx

  • 31 Mei 2011 - 20:18

    Schellingen:

    trusten..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Ukunda

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 66313

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: