Bedankt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Marriette

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

31 Mei 2011 | Kenia, Ukunda

Hallo allemaal! Vandaag even een poging wagen om via mijn telefoon een stukje te plaatsen. Ik wil namelijk even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes. Ik kom er steeds maar niet aan toe om iedereen persoonlijk terug te schrijven,dus doe het maar even zo. Ik voel me weer helemaal goed.de keniaanse antibiotica heeft goed geholpen! @jeanne ik heb nog steeds geen postbox.is wel iets wat ik nog wil regelen,want post vanuit nederland is natuurlijk altijd leuk,maar elke keer dat ik in de buurt van het postkantoor ben(die is nogal ver weg) is het of gesloten,of ik heb niet genoeg geld bij me, of ik heb mijn paspoort niet bij me... Schiet nog niet echt op dus. Hahaha. @liesbeth m Wat betreft het geld, het waren onze gasten en het was ons voorstel om dit allemaal te gaan doen,terwijl we wisten dat zij geen geld hadden.eigen keuze dus ;) ik weet zo uit mijn hoofd niet meer wat er verder voor vragen waren en ben echt helemaal kapot,want heb vandaag mijn eerste dag op de rainbow4kids school gehad.ik ga dus lekker mijn oogjes toedoen en binnenkort kunnen jullie lezen over deze eerste dag. Trusten allemaal!

• 31 Mei 2011 - 19:44

Natasja:

het is leuk om al je verhalen te lezen, klinkt als een leuk avontuur allemaal :) hoop dat je vrijwilligerswerk ook leuk is, maar denk dat dit wel goed gaat komen als ik het zo lees :).

moet Bimba ook alweer aan t werk? of is het nog steeds te rustig? is ook wel een andere wereld dan hé, aangezien ik aanneem dat als hij niet kan werken ook gewoon geen inkomen heeft.

• 31 Mei 2011 - 19:56

Liesbeth D Emmenie:

Hey,
    Hopelijk heb je binnenkort n postbus, ik heb ook nog n leuk poststuk voor je :-D
    Ik heb niets gezegd over geld en gasten? Zie ook geen reactie daar over van je moeder?
    Hopelijk was je eerste dag op de school leuk!!
    Xxx

• 31 Mei 2011 - 20:18