De eerste volle zaterdag is een feit! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu De eerste volle zaterdag is een feit! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

De eerste volle zaterdag is een feit!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

20 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Jeeeeej! Vandaag zijn we anderhalve week open en vanavond zaten wij voor het eerst helemaal vol! We hebben zelfs 4 personen weg laten gaan, omdat we gewoon geen plekkie meer voor ze hadden! Erg he?! Op een paar kleine dingetjes na, denk ik dat we het ook nog aardig goed gedaan hebben met de mensen die we hadden. Aangezien we vanochtend nog amper reserveringen hadden staan, hadden we er niet op gerekend vanavond vol te zitten, dus stonden wij met 2 personen in de bediening, Yu Zeng (5 maanden zwanger) en Ling en Danny (part-timer die vooral drankjes en eten naar de tafels brengt) voor een grote uitdaging vanavond. Dat is toch wel het nadeel van een all you can eat sushi en grill restaurant, je blijft lopen met al die gerechtjes! Gelukkig kwamen de ouders van Ling even langs die gelijk bijsprongen. Lings moeder schonk de drankjes achter het buffet in en Lings vader hielp met het wegbrengen van gerechtjes. Dit verliep nog wel eens moeizaam, want leg maar eens aan iemand die niet tot nauwelijks nederlands spreekt uit welke tafel tafel 205 is. ;)
Ook Lings zusje heeft in het begin van de avond nog wat bijgesprongen door met drankjes te lopen, bestellingen op te nemen en gerechtjes te brengen. Dit was ook erg fijn! Al met al een geslaagde avond, al zijn mijn voeten nu echt helemaal kapot! Voetmassage is welkom!

Morgen gelukkig weer lekker uitslapen, want in het weekend draaien we geen lunch, dus hoef ik dan pas 15 uur te beginnen. Zeer prettig!

Aankomende woensdag ben ik weer vrij en ga ik even lekker de stad in. Heb wat cadeautjes nodig. Iemand zin om mee te gaan? Even Den Bosch uitchecken!

  • 21 Maart 2011 - 08:07

    Jeanne:

    wow echt super goed!!! Gefeliciteerd met deze succesvolle avond!

    Ik kan woensdag nog niet mee... Nog twee weken stage...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 66493

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: