Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

02 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 28 nachtjes en dan vlieg ik naar Mombasa, Kenia! Het aftellen is nu echt begonnen! Heb er zo onwijs veel zin in! Natuurlijk ook wel spannend nu alles zo dichtbij komt, al moet ik zeggen dat ik me echt geen zorgen maak ofzo. Tot nu toe verloopt alles goed, behalve dat ik wat bruiloften en geboortes ga missen (wat ik overigens echt heel jammer vind).Als de stroom, het netwerk en de computers het doen in Kenia, zeg ik, SKYPE! ;) Mijn Skypenaam is: marriette.van.der.velde
Dus voeg me maar snel toe allemaal!

In het restaurant loopt het nog steeds goed. Deze donderdag zaten we zelfs al helemaal vol, dus behalve de weekenden, is doordeweeks reserveren ook steeds raadzamer!
Vanmiddag kwam Juliën gezellig even aanwandelen (leuk dat je ff langskwam en hopelijk gaan we binnenkort snel eens eten met zijn allen, zou gezellig zijn!)
en vanavond onverwachts ook een scouting (Jubjam)bekende in de zaak, Alex. Die schijnt er gewoon boven te wonen ofzo. Wat kan de (scouting)wereld toch klein zijn he;)

Nu is het tijd om mijn was even op te hangen, filmpje te kijken en dan weer lekker te gaan slapen, want morgen is het weer vroeg dag (toch zeker wel om een uurtje of 12 ;) )
Op het programma staan Skypen met Bimba, de stad in voor cadeautje voor Yu Zeng en daarna nog ff knallen in de zaak!
Houdoe!

  • 02 April 2011 - 07:20

    Berry:

    Hoi Marriette.

    Ik heb je al bij skype toegevoegd. Meine heeft skype en zijn naam is meine.mans Lekker makkelijk he
    Nou nog een krap maandje en dan is het al zo ver. Tot nu toe is alles goed verlopen nog even de laatste loodjes en voor je het weet zit je in dat vliegtuig naar Kenia. geweldig om je droom te verwezelijke. Dikke knuffel Berry

  • 02 April 2011 - 08:31

    Jeanne:

    nu de stage voorbij is moeten we maar snel iets gaan plannen! :-)

  • 02 April 2011 - 08:33

    Marjolein:

    ohhh wat vliegt de tijd ineens, nog maar 28 nachtjes. (zal nu zeker 27 zijn ;-) )
    Wat spannend!

    tegen die tijd moet ik skype maar weer eens herontdekken.

    Grappig dat de wereld eigenlijk zo klein is en je bekenden tegen komt waar je het niet verwacht.

    kus Marjolein

  • 03 April 2011 - 20:09

    Hettydenoude:

    hoy mariette hoe is het ik heb jou op skype toe gevoegd het schiet op voor je he ik heb ook gelezen dat de zaak lekker loopt ik mis je wel hoor ook bella het is erg stil Bove me kom je voor je op vakantie gaat nog deze kant op laat het even weten hier bij een poot van tessa met veel liefs hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 66391

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: