Mijn laatste nachtje in Soest - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Mijn laatste nachtje in Soest - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Mijn laatste nachtje in Soest

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

27 Februari 2011 | Nederland, Soest

Vandaag voor het laatst gewerkt hier in Soest en wat een dag weer. Die kinderen bleven maar om knuffels vragen, tegen me aan hangen, gezelschapsspelletjes met me spelen, wilden allemaal door mij ingestopt worden, enz. Echt té lief! Dat maakt het afscheid dan toch wel fftjes slikken hoor! Uiteindelijk nog redelijk op tijd thuis, direct mn bed in en dit schrijven, want morgen is het vroeg dag. Het wordt op tijd opstaan, laatste wasje draaien, laatste spullen inpakken en in de auto of op zolder stoppen, dan nog even een doekje overal overheen en dan richting Den Bosch. Het grote avontuur gaat nu écht beginnen! Voor iedereen die mij een vrolijk kaartje voor aan de muur wil sturen, hier even het adres: Orthenseweg 15, 5212 EA 's Hertogenbosch.
8 Maart gaat het restaurant open, dus tot die tijd zullen mijn dagen vooral bestaan uit de laatste voorbereidingen daarvoor en natuurlijk de carnaval! Dat zal nog een hele belevenis worden daar in dat Brabantse ;)

Nu maar eens snel gaan genieten van dit voorlopig laatste nachtje in mijn eigen vertrouwde bedje in Soest. Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen!

• 27 Februari 2011 - 23:09

Jeanne:

hey mar,

Heel veel plezier daar! We smsen!!

knuffel

• 28 Februari 2011 - 08:40

Marlous:

wij martijn, bella en ik zullen je gaan missen en we houden natuurlijk contact.

liefs marlous

• 28 Februari 2011 - 10:09

Liesbeth:

Als je dit leest heb je je laatste wasje en het doekje overal overheen vast al gedaan en zit je achter je laptop in Den Bosch. Heel veel plezier en succes daar!
    xxx Lies

• 28 Februari 2011 - 10:18

Marjolein:

Spannend!!!! Je avontuur gaat nu echt beginnen!

Veel plezier!

Kuzzies Marjolein

• 28 Februari 2011 - 11:29

Liesbeth:

heel veel geluk en plezier gewenst in je nieuwe uitdaging!!xxx

• 28 Februari 2011 - 12:13

Hetty:

voor af nog hele fijne dagen in den boch groetjes hetty ik wens je heel veel geluk toe je avontuur gaat nu beginnen ik denk aan je met veel liefs hetty

• 01 Maart 2011 - 09:01

Berry:

Hoi Marriette

Ik wens je alvast een bruisend carnaval toe.Lekker nog even relaxed feesten. En dan er tegen aan. Wij gaan je volgen. Heel veel succes op je pad naar Kenia. Nu eerst nog eveneen bikkelen in het Restaurant. Heel veel plezier en doorzettings vermogen toegewenst.

Dikke knuffel Berry en Meine