Van Oeteldonk (Den Bosch) naar Kuussegat (Veghel) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Van Oeteldonk (Den Bosch) naar Kuussegat (Veghel) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Van Oeteldonk (Den Bosch) naar Kuussegat (Veghel)

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

06 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Zoals aangekondigd heb ik een dagje overgeslagen om wat te plaatsen. Vanaf woensdag zal dat waarschijnlijk zowiezo minder worden, want dan begint het normale restaurantwerk. We openen die dag om 16.00 uur, dus wie wil, is vanaf dan welkom om te komen eten in ons gloednieuwe Japans sushi en grillrestaurant! Vanaf donderdag zal er ook lunch gedraaid worden en voor degenen die liever thuis of onderweg wat eten zullen wij ook sushi-to-go hebben (tot 17.00 uur)! We starten ook meteen met een actie, want elke 2de persoon eet voor de helft van de prijs! (excl. drankjes en meerprijzen) Dus een nog betere reden om snel eens langs te komen!

Aangezien ik aardig brak ben, houdt ik het kort vandaag. Gisteren ben ik overdag toch nog maar even aan de slag gegaan in het restaurant. Eind van de middag lekker naar huis gegaan, spulletjes gepakt, gedoucht en mijn carnavalsoutfit aangetrokken. Dit jaar was ik het zigeunermeisje. Liesbeth, bedankt voor het lenen van de kleding! Je krijgt het zsm schoon terug! In mijn outfit even naar de kipcorner hier op de hoek gegaan om even wat te eten te halen. Kreeg ik daar de vraag of ik carnaval ging vieren.... "Nee, zo loop ik er altijd bij!" Uitleggen aan een Oeteldonker dat je voor een carnavalsfeestje naar Kuussegat gaat, dat gaat er bij een Oeteldonker echt niet in hoor. Hahaha.
Maar, het Vudelfeest in Kuussegat was weer supergezellig! Iedereen zag er weer mooi uitgedost uit en na 3 flesjes begon de Bavaria vanzelf naar bier te smaken. Scouting Veghel, weer ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid!
Na vandaag een dagje vooral in bed doorgebracht te hebben, lekker filmpjes gekeken en nog wat bijgeslapen, is het nu ook alweer laat en tijd om te gaan slapen. Morgen om 11 uur komt Rens met mijn moeder en haar man naar de zaak. Daar zal Rens me even een dagje helpen en misschien dat we daarna nog eventjes een kijkje gaan nemen in de stad, waar natuurlijk nog steeds carnaval gevierd wordt. Maandag komen de eerste collega's helpen, dus dat wordt ook een spannende leuke dag. Ik heb er zin in!

• 06 Maart 2011 - 12:40

Jeanne:

Leuk hoor! Ga je ook foto's plaatsen? Of moeten we daarvoor op een andere site kijken?

• 06 Maart 2011 - 19:03

Marjolein:

Alaaf!!!
    Zo te lezen heb je een leuke carnaval gehad! Heb je ook een beetje kunnen ontspannen, hoop dat je rug minder pijnlijk is.

Succes de komende dagen, zal nog wel even hard werken worden om alles op tijd af te krijgen.

xxx

• 06 Maart 2011 - 22:21

Liesbeth D:

Fijn dat de outfit bevallen is :-)
    X

• 06 Maart 2011 - 22:34

Berry:

Leuk hoor:( Waarom krijgen we met dit verslag geen foto bijgeleverd? Marriette als Zigeuner meisje bv. haha
    Slaap lekker, en werkse morgen.
    ps: Mijn broer is weer terug uit haiti. Ben vandaag op visite geweest, geweldige verhalen aan gehoord en fotos bekeken. Het heeft hem erg goed gedaan.