De eerste avond is geslaagd! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu De eerste avond is geslaagd! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

De eerste avond is geslaagd!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

10 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Even kort een berichtje, want ik ben helemaal gesloopt! Na een middag vol spanning alle laatste dingen voorbereiden, is het gelukt om om 16.00 uur klaar te zijn voor de eerste gasten! Joehoe!!!!!!!!!!!
De eerste avond is een feit en naast de reserveringen (11 personen, 3 personen, en 2 keer 2 personen) kwam er gewoon nog even 3x2personen, 1 x 4 personen, 2 x 3 personen en 1 x 9 personen binnenwandelen. Gezellig druk dus voor een eerste avond. Nog niet alles verliep vlekkeloos, zoals Liesbeth en Maarten kunnen beamen, want die waren er gewoon al direct de eerste avond! Leuk!
Maar! Iedere gast ging toch wel vrolijk en met gevulde maag de deur uit! De fooi viel aardig mee ;)
Nu moe maar voldaan richting huis, lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dag!
Iedereen bedankt voor alle berichtjes om succes te wensen enz. Weltrusten en tot snel!

• 09 Maart 2011 - 23:34

Jeanne:

jeeh! gefeliciteerd!

ik zit nog even een paar deadlines voor de uni te halen! :-s

• 10 Maart 2011 - 00:01

Ria De H:

nou meisje gefeliciteerd voor jullie
    en nu maar weer veel tafels.
    weekende zal wel vol lopen,had ik toen ik vroeger werkte bij dessa cat ken je vast nog wel, toen liep en ook vol hoor
    want als rustig is dan verveel je je hoor,schoonmaken hoef niet meer dat hebben jullie al zo goed gedaan dat alleen de dagelijks dingen moesten,en als je een drukke dag heb gehad dan ben je ook wel blij dat het voorbij is,en dat je lekker je voetjes op de bank kan doen
    toy horens maar weer xxx

• 10 Maart 2011 - 13:17

Mariek:

Hey Jetje,
    klinkt goed daar... lekker hard werken maar wel gaaf dat je er zo vanaf het begin bij bent! veel plezier en succes de komende paar weken.... kei hard span en op naar.... KENIA

• 10 Maart 2011 - 15:46

Hettydenoude:

wat fijn voor je dat het allemaal zo goed is gegaan hoop voor je dat het met het weekend ook zo druk woord en nu kan je een beetje je rust nemen want al dat schoonmaken is gedaan hoop dat je een fijn weekend heb gehad me de carnaval ik den aan je groetjes hetty