Even weer een stukje uit het verre, verre zuiden.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Even weer een stukje uit het verre, verre zuiden.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Even weer een stukje uit het verre, verre zuiden..

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

11 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was de tweede dag dat we open waren en de eerste dag waarop we ook lunch en Sushi To Go hadden. Voor de lunch hebben we helaas geen gasten gehad, maar voor de Sushi To Go kwamen de mensen toch wel 1 voor 1 binnendruppelen. Zo leuk hoe iedereen zo positief reageert op de komst van een all you can eat Japans restaurant!
Vanavond met het diner liep het al een stuk beter dan gisteren. Er kwamen uiteindelijk nog best een aantal tafeltjes (we hadden maar 2 reserveringen), 1 x 3 personen, 6 x 2 personen, 1 keer 4 personen en 1 keer 5 personen, maar deze kwamen gewoon lekker geleidelijk, 1 voor 1 binnen, waardoor we vandaag ook goed de tijd kregen om de parttimer alles uit te leggen en rustig aan in te komen. Eigenlijk is alles gewoon goed verlopen, heb ik echt wel 10keer gehoord dat mensen het eten erg lekker vonden en ging iedereen zeer tevreden naar huis. Veel gasten komen nu af op de actie die we hebben. Omdat we nog aan het proefdraaien zijn nu mag elke 2de persoon namelijk voor de helft van de prijs eten. Goede deal dus! Wil je reserveren? Kijk dan even op de website voor de menukaart en het telefoonnummer!
Het enige nare van vandaag is dat mijn band van mn fiets vanmiddag lek is gegaan en ik hier geen bandenplaksetje heb (die ligt in Soest). Daarnaast zou ik ook niet weten wanneer ik mn band moet plakken, want dat zou betekenen dat het van mn slaaptijd af zou moeten gaan en die heb ik momenteel toch al zo kort... Dus mocht je deze kant op komen en zin hebben om een fietsband te komen plakken... "Ik ga naar het zuiden en ik neem mee.... Een bandenplaksetje!" (Ja Willem, ik weet het, ik schrijf het alsof ik aan de andere kant van de wereld zit, maar zo voelt het ook wel een beetje hoor! Sommige Brabanders zijn echt onverstaanbaar!)
Zaterdag een dagje vrij, wat ik stiekem toch ook wel weer even lekker vindt hoor.. Mag ik fijn mijn vader gaan helpen in Hilversum, hahaha. Het is echt hartstikke leuk hier, maar een dagje rust kan geen kwaad!
Nou mensen, tijd om mijn ogen dicht te gaan doen. Ik hoop dat ik dit stukje morgen weer online kan zetten vanuit het restaurant. Weltrusten!

• 11 Maart 2011 - 11:52

Mariek:

Hi Hi, aan mij heb je echt niets... najah ik weet best hoe ik een band moet plakken maar krijg de band nooit van de velg... iets met 'daar heb ik geen kracht voor' :) Volgens mij komt er binnenkort nog wel iemand richting het zuiden dus wie weet....

• 11 Maart 2011 - 16:12

Lily:

Nou meissie, het gaat top zo te zien! En breng je fiets gewoon lekker naar de fietsenmaker, die is er zo mee klaar!