Vrij zijn, wat is dat? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Vrij zijn, wat is dat? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Vrij zijn, wat is dat?

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

12 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!
Daar was ik weer eens! Vandaag lekker een dagje "vrij" geweest. Met andere woorden, even op een partijtje bij mijn vader gewerkt ;)

Was weer lekker relaxed en gezellig. We waren eerder klaar dan gedacht, dus om 20.30 uur was ik alweer in Den Bosch en kon ik gezellig aanschuiven bij mijn vriendinnetjes die vanavond in het restaurant waren wezen gaan eten. Leuk om Natas, Bart, Raymon en Nancy weer lekker met hun zwangere buiken te zien. Ja, je leest het goed, Bart en Raymon doen gewoon mee!
Nu nog even een hapje eten hier en dan weer lekker naar huis. Vroeg naar bed met minder pijn aan mn voeten dan de andere avonden!
Morgen lekker uitslapen, want ik hoef dan pas om 15 uur werken! Joepie!
Tot snel allemaal!

• 13 Maart 2011 - 13:29

Erica:

Hoi Jette,

Kom er dus net pas achter dat je al heel veel hebt geschreven!! Ik dacht dat ik een automatische melding zou krijgen als je een stukje plaatst maar dat is dus blijkbaar niet zo. Klamer krijgt die trouwens wel, maar die ging ervan uit dat ik ze ook kreeg, dus die heft ook niets tegen me gezegd.

Heb nu dus vol plezier al je verslagen gelezen. Wat een gedoe allemaal! Hoe is het nu met je rug?

Werk jij trouwens elke dag??

Groetjes,
    Erica

• 13 Maart 2011 - 13:34

Erica:

Hoi,

Ben ik weer. Heb me zojuist aangemeld, moet nu dus helemaal goedkomen!

Liefs,
    Erica