Vrij zijn, wat is dat? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Vrij zijn, wat is dat? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Vrij zijn, wat is dat?

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

12 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!
Daar was ik weer eens! Vandaag lekker een dagje "vrij" geweest. Met andere woorden, even op een partijtje bij mijn vader gewerkt ;)

Was weer lekker relaxed en gezellig. We waren eerder klaar dan gedacht, dus om 20.30 uur was ik alweer in Den Bosch en kon ik gezellig aanschuiven bij mijn vriendinnetjes die vanavond in het restaurant waren wezen gaan eten. Leuk om Natas, Bart, Raymon en Nancy weer lekker met hun zwangere buiken te zien. Ja, je leest het goed, Bart en Raymon doen gewoon mee!
Nu nog even een hapje eten hier en dan weer lekker naar huis. Vroeg naar bed met minder pijn aan mn voeten dan de andere avonden!
Morgen lekker uitslapen, want ik hoef dan pas om 15 uur werken! Joepie!
Tot snel allemaal!

  • 13 Maart 2011 - 13:29

    Erica:

    Hoi Jette,

    Kom er dus net pas achter dat je al heel veel hebt geschreven!! Ik dacht dat ik een automatische melding zou krijgen als je een stukje plaatst maar dat is dus blijkbaar niet zo. Klamer krijgt die trouwens wel, maar die ging ervan uit dat ik ze ook kreeg, dus die heft ook niets tegen me gezegd.

    Heb nu dus vol plezier al je verslagen gelezen. Wat een gedoe allemaal! Hoe is het nu met je rug?

    Werk jij trouwens elke dag??

    Groetjes,
    Erica

  • 13 Maart 2011 - 13:34

    Erica:

    Hoi,

    Ben ik weer. Heb me zojuist aangemeld, moet nu dus helemaal goedkomen!

    Liefs,
    Erica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 66488

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: