Bijna onderweg! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Bijna onderweg! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

29 April 2011 | Nederland, Soest

Nog een uurtje en dan zit ik in de auto richting Brussel! Mijn tassen zijn gepakt en gewogen. Ik ben er klaar voor!
Iedereen bedankt voor alle leuke, lieve berichtjes. Ik ga jullie waarschijnlijk ontzettend missen!
Ik zal proberen ergens deze week een stukje te plaatsen over mijn eerste dagen. Tot die tijd: Kwaheri!

• 29 April 2011 - 11:29

Liesbeth D:

Goeie reis!!
    xxx

• 29 April 2011 - 17:13

Jantien:

Nou Marriette een hele goede reis dan toegewenst.

• 29 April 2011 - 18:39

De Schellingen:

Ook vanaf hier natuurlijk een goede reis toegewenst.. Maar als je dit leest ben je er misschien al..

een groet uit Tiel

• 29 April 2011 - 21:41

Lily:

nou mariette, je hebt een goede dag uitgezocht! Het is hier net gaan regenen!

• 30 April 2011 - 00:05

Paul:

kwawatte?

• 30 April 2011 - 10:52

Gertjan:

veel plezier en veel succes daar in afrika

• 02 Mei 2011 - 00:56

Marieke:

Wat waren je laatste uurtjes op Belgische bodem spannend! (iets met 2 uur in de file staan richting Brussel) Is het toch gelukt! Marriette zit in Kenia! Ik was om een uurtje of 21.30 op m'n BBQ! gelukkig hadden ze nog een hamburgertje voor me bewaard! Gaat het onder tussen allemaal lekker daar? Of mis je ons al! ;)

In elk geval heel erg veel plezier! geniet met volle teugen en doe de Olifanten de groetjes van me!
    -xxx- Marieke

• 02 Mei 2011 - 05:22

Erica:

Lieve Jette,

Je bent er nu natuurlijk al lang!!

Heel veel plezier daar!!

Liefs van ons!

• 03 Mei 2011 - 14:28

Chantal :

Hoi Marriette!

Ik wil je even een hele fijne tijd toewensen in Afrika met heel veel mooie dingen die je gaat meemaken! ik ben benieuwd naar je verhalen.

Have fun!!

Groetjes uit Soest :-)