Bijna onderweg! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Bijna onderweg! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

29 April 2011 | Nederland, Soest

Nog een uurtje en dan zit ik in de auto richting Brussel! Mijn tassen zijn gepakt en gewogen. Ik ben er klaar voor!
Iedereen bedankt voor alle leuke, lieve berichtjes. Ik ga jullie waarschijnlijk ontzettend missen!
Ik zal proberen ergens deze week een stukje te plaatsen over mijn eerste dagen. Tot die tijd: Kwaheri!

  • 29 April 2011 - 11:29

    Liesbeth D:

    Goeie reis!!
    xxx

  • 29 April 2011 - 17:13

    Jantien:

    Nou Marriette een hele goede reis dan toegewenst.

  • 29 April 2011 - 18:39

    De Schellingen:

    Ook vanaf hier natuurlijk een goede reis toegewenst.. Maar als je dit leest ben je er misschien al..

    een groet uit Tiel

  • 29 April 2011 - 21:41

    Lily:

    nou mariette, je hebt een goede dag uitgezocht! Het is hier net gaan regenen!

  • 30 April 2011 - 00:05

    Paul:

    kwawatte?

  • 30 April 2011 - 10:52

    Gertjan:

    veel plezier en veel succes daar in afrika

  • 02 Mei 2011 - 00:56

    Marieke:

    Wat waren je laatste uurtjes op Belgische bodem spannend! (iets met 2 uur in de file staan richting Brussel) Is het toch gelukt! Marriette zit in Kenia! Ik was om een uurtje of 21.30 op m'n BBQ! gelukkig hadden ze nog een hamburgertje voor me bewaard! Gaat het onder tussen allemaal lekker daar? Of mis je ons al! ;)

    In elk geval heel erg veel plezier! geniet met volle teugen en doe de Olifanten de groetjes van me!
    -xxx- Marieke

  • 02 Mei 2011 - 05:22

    Erica:

    Lieve Jette,

    Je bent er nu natuurlijk al lang!!

    Heel veel plezier daar!!

    Liefs van ons!

  • 03 Mei 2011 - 14:28

    Chantal :

    Hoi Marriette!

    Ik wil je even een hele fijne tijd toewensen in Afrika met heel veel mooie dingen die je gaat meemaken! ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Have fun!!

    Groetjes uit Soest :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 66377

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: