Jeej! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Jeej! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Jeej!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

08 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

De tafels en stoelen waren vanmiddag redelijk op tijd en na de hele middage schroeven zit alles nu in elkaar en hebben we tafeltjes mooi neergezet en alvast zover als mogelijk gedekt (er moet nog wat spul door de vaatwasser voor we de gasten hiervan laten eten). We hebben zelfs al de eerste reserveringen binnen! Morgen 11 personen, en 3 x 2 personen! Jeej! We kunnen meteen gaan knallen. Ik ben heel benieuwd of me morgen voor opening alles af hebben, want overal ligt nog wel troep en de laatste dingen moeten nog wel even schoongemaakt worden. Yu denkt dat we voor onze lunch (ca. 14.00 uur) klaar zijn, ik denk het niet... Kijken wie gelijk krijgt ;)
Na een lange dag (ik was hier vanmorgen om 10.00 uur al en het is nu 23.40 uur), ga ik zo lekker naar huis mijn bedje in. Hoop dat ik morgen een beetje kan slapen van alle openingsspanning...

Weltrusten allemaal!

  • 08 Maart 2011 - 22:51

    Lily:

    wat zeggen ze in de horeca? vast geen breek een been, breek een bord dan maar? Veel succes morgen!

  • 08 Maart 2011 - 23:10

    Ria De H:

    meid geweldig allemaal,succes morgen en feliciteerd Yu en zijn vrouw en het komt allemaal wel goed hoor komt nu een mooie tijd voor ze aan en jij loop je niet te hard met serveren en ik hoop dat je wel alles weet wat ze te eten krijgen,je leert wel een hoop bij
    nou ik wacht weer af wat je ons weer schrijf sterkte morgen voor jullie allemaal xxx

  • 08 Maart 2011 - 23:10

    Ria De H:

    meid geweldig allemaal,succes morgen en feliciteerd Yu en zijn vrouw en het komt allemaal wel goed hoor komt nu een mooie tijd voor ze aan en jij loop je niet te hard met serveren en ik hoop dat je wel alles weet wat ze te eten krijgen,je leert wel een hoop bij
    nou ik wacht weer af wat je ons weer schrijf sterkte morgen voor jullie allemaal xxx

  • 08 Maart 2011 - 23:11

    Ria De H:

    meid geweldig allemaal,succes morgen en feliciteerd Yu en zijn vrouw en het komt allemaal wel goed hoor komt nu een mooie tijd voor ze aan en jij loop je niet te hard met serveren en ik hoop dat je wel alles weet wat ze te eten krijgen,je leert wel een hoop bij
    nou ik wacht weer af wat je ons weer schrijf sterkte morgen voor jullie allemaal xxx

  • 09 Maart 2011 - 09:32

    Marjolein:

    wat fijn dat alles op tijd gekomen is. Dat scheelt een boel stress.

    Nog ff knallen en hopelijk zijn jullie voor de lunch klaar, dat zou fijn zijn, kun je nog even rustig aan doen tot de daadwerkelijke opening.

    Succes!

    tot je volgende berichtje

  • 09 Maart 2011 - 14:28

    Jeanne:

    hey vanaf vandaag nog 50 dagen voor je gaat... spannend je kan al bijna aftellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 66308

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: