Mijn laatste week in Den Bosch start nu! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Mijn laatste week in Den Bosch start nu! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Mijn laatste week in Den Bosch start nu!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

20 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Over precies 1 week lig ik hier voor de laatste keer in dit bedje in Den Bosch. De dag erna zal ik al mijn spulletjes hier inpakken en richting Soest vertrekken, waar ik mijn tassen voor Kenia ga pakken, mijn malariapillen ga ophalen bij de apotheek, mijn allerlaatste inkopen zal doen en waar 's avonds nog een paar naaste vrienden en familieleden een kop koffie met gebak komen halen nog voor mijn verjaardag. Ja, want dat is er ook nog tussendoor, mijn verjaardag... Zo Marriëtte als ik ben, heb ik al het personeel van het restaurant dat dinsdag werkt de opdracht gegeven dinsdag een cadeautje voor me mee te brengen met de belofte dat ik op gebak zal trakteren. Ik ben benieuwd of ik wat ga krijgen ;)
Nu ga ik maar snel slapen, want echt lekker ben ik niet... Hoest, hoest,hoest, zeg maar...
Tot snel!

  • 21 April 2011 - 04:41

    Marjolein:

    hahaha, dat heb je weer mooi voor elkaar, het hele personeel in de stress voor wat ze nu voor je moeten kopen...

    Maar wat gaat het snel, nog 8 dagen.... Jeetje, ik krijg er zelfs een beetje kriebels van in mijn buik. Gelukkig zie ik je nog ff voordat je gaat.
    xxx

  • 21 April 2011 - 10:20

    Jantien:

    Hoi Marriette
    Wat snel is het gegaan, nu is je avontuur in Den Bosch ook al weer bijna voorbij. Maar we blijven het hier volgen vanachter onze pc.
    Succes nog even deze laatste week en dat zal jou wel lukken.

  • 21 April 2011 - 15:41

    Liesbeth D:

    Succes met de laatste loodjes!
    xxx

  • 26 April 2011 - 19:35

    Fam. A. Schelling Ti:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een groet uit Tiel..

    aart johanna thijs evanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kenia

Mijn laatste 2 weken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2011

Mijn laatste weekje in Kenia

28 Oktober 2011

Terug naar Mombasa/Ukunda!

28 Oktober 2011

Kisumu

18 Oktober 2011

Mfangano Island

18 Oktober 2011

Tanzania (vervolg)
Marriëtte

Jambo! Karibu sana! Vanaf april 2012 woon ik in Ukunda, Kenia. 27 april 2012 ben ik ook getrouwd met Bimba Nyiro Ngome en sinds 26 november 2012 trotse moeder van Lisa Maria Ngome en vanaf 3december 2018 moeder van Krosta Jola Ngome. In de jaren ertussenin hebben we ons gezin uitgebreiddoor het zoontje van mijn zwager in huis te nemen, Fahim of hoe we hem ook wel noemen, Masonko. En ook Saumu, de dochter van mn schoonzus woont voorlopig bij ons. Ik heb in het verleden regelmatig een blog geschreven over mijn belevenissen hier in Kenia om vrienden en familie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen en ervaringen. Ik hoop dit in de toekomst ook weer wat vaker te gaan doen. Het lijkt me leuk af en toe ook wat van jullie te horen. Dus laat gerust een berichtje achter! Kwaheri!

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 66321

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Kenia

09 April 2012 - 30 November -0001

New life in Kenya

Landen bezocht: