Mijn laatste week in Den Bosch start nu! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu Mijn laatste week in Den Bosch start nu! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marriëtte Velde - WaarBenJij.nu

Mijn laatste week in Den Bosch start nu!

Door: marriettevandervelde

Blijf op de hoogte en volg Marriëtte

20 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Over precies 1 week lig ik hier voor de laatste keer in dit bedje in Den Bosch. De dag erna zal ik al mijn spulletjes hier inpakken en richting Soest vertrekken, waar ik mijn tassen voor Kenia ga pakken, mijn malariapillen ga ophalen bij de apotheek, mijn allerlaatste inkopen zal doen en waar 's avonds nog een paar naaste vrienden en familieleden een kop koffie met gebak komen halen nog voor mijn verjaardag. Ja, want dat is er ook nog tussendoor, mijn verjaardag... Zo Marriëtte als ik ben, heb ik al het personeel van het restaurant dat dinsdag werkt de opdracht gegeven dinsdag een cadeautje voor me mee te brengen met de belofte dat ik op gebak zal trakteren. Ik ben benieuwd of ik wat ga krijgen ;)
Nu ga ik maar snel slapen, want echt lekker ben ik niet... Hoest, hoest,hoest, zeg maar...
Tot snel!

• 21 April 2011 - 04:41

Marjolein:

hahaha, dat heb je weer mooi voor elkaar, het hele personeel in de stress voor wat ze nu voor je moeten kopen...

Maar wat gaat het snel, nog 8 dagen.... Jeetje, ik krijg er zelfs een beetje kriebels van in mijn buik. Gelukkig zie ik je nog ff voordat je gaat.
    xxx

• 21 April 2011 - 10:20

Jantien:

Hoi Marriette
    Wat snel is het gegaan, nu is je avontuur in Den Bosch ook al weer bijna voorbij. Maar we blijven het hier volgen vanachter onze pc.
    Succes nog even deze laatste week en dat zal jou wel lukken.

• 21 April 2011 - 15:41

Liesbeth D:

Succes met de laatste loodjes!
    xxx

• 26 April 2011 - 19:35

Fam. A. Schelling Ti:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een groet uit Tiel..

aart johanna thijs evanne